loading...
خبر ورزشی
پیمان بازدید : 1 نظرات (0)

اولادي:براي پيروزي مقابل پرسپوليس آماده ايم

مهاجم تيم فوتبال ملوان بندر انزلي گفت:با پشت سر گذاشتن تمرينات سخت براي ديدار مقابل پرسپوليس آماده مي شويم.



مهرداد اولادي مهاجم ملوان در گفتگويي اظهار داشت:خدا را شکر شرايط ملوان در حال حاضر خوب است و در رتبه سوم جدول قرار داديم تيم ما در هفته هاي اخير روند خوبي داشته و در 5 بازي گذشته موفق شديم 4 پيروزي به دست بياوريم که کارنامه بسيار خوبي براي ملوان است در بازيهاي اخير نشان داديم که ملوان پتانسيل بالايي دارد و مي توانيم نتايج خوبي کسب کنيم اين روزها تمرينات سختي را پشت سر گذاشته ايم و براي بازي با پرسپوليس آماده مي شويم.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي افزود: هر چند مقابل پرسپوليس ميزبان هستيم اما مطمئنا بازي سختي خواهيم داشت چون پرسپوليس هفته گذشته و روحيه بالايي دارد البته تيم ما هم هفته قبل برنده ميدان بود و شرايط خوبي داريم ضمن اينکه حمايت هواداران ملوان را هم داريم و اگر شرايط آب وهوايي اجازه بدهد و زمين انزلي در وضعيت مطلوبي باشد براي انجام يک يک بازي خوب و تماشاگر پسند کاملا آماده ايم من زياد نمي توانم در مورد پرسپوليس صحبت کنم و فقط مي توانم بگويم که پرسپوليس تيم خوبي است اما ملوان بهتر است و اميدوارم در اين بازي موفق باشيم.


او در ادامه گفت: ملوان نشان داده که در اين فصل پتانسيل بالايي دارد و در هفته هاي قبل هم نتيجه گرفته ايم ما در شرايط بسيار خوبي هستيم و مي توانيم پرسپوليس را شکست بدهيم اگر اتفاق خاصي نيفتد و بد شانس نباشيم مي توانيم سه امتياز اين بازي را درخانه بگيريم تا شرايط بهتري در جدول به دست بياوريم


وي افزود: در اين فصل عملکرد خوبي در ملوان داشته ايم من فصل قبل مشکلاتي در پرسپوليس داشتم و اصلا فصل خوبي را پشت سر نگذاشتم اما درملوان آرامش لازم را دارم که باعث شده هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم و به تيم ملي دعوت شدم از نظر روحي وبدني در شرايط خوبي هستم و اميدوارم مشکل خاصي پيش نيايد تا بتوانيم همين روند را ادامه بدهم.


مهاجم ملوان اظهار داشت:هر وقت به تيم ملي دعوت شدم مصدوميت اجازه ندادکه به حقم برسم اما درتمرينات تيم ملي براي دوره هاي بعد همه چيز مشخص مي شود و الان شرايط خوبي دارم و تمام تلاش را مي کنم تا در فرم ايده آل باشم در حال حاضر با انگيزه کار مي کنم تا به حقم برسم.


وي افزود: مصدوميت هميشه مرا اذيت کرده است سبک بازي ام طوري است که با حريفان براي تصاحب توپ درگير مي شوم و توپ را نگه مي دارم و به همين دليل مرا مي زنند هميشه در درگيري ها مصدوم شده ام اما خدا را شکر مصدوميتم طولاني مدتن بوده است امسال از نظر مصدوميت مشکل خاصي پيش نيامده و در بازي هاي که براي ملوان انجام داده ايم خوب کار کرده ام.


اولادي در پايان گفت: هواداران ملوان مثل هميشه از تيم حمايت مي کند طرفداران ملوان از همه بچه هاي تيم حمايت مي کنند و براي من هم سنگ تمام گذاشته اند خيلي خوشحال که دراين فصل براي ملوان بازي ميکنم و اميدوارم هميشه در شرايط خوبي باشم تا براي ملوان مثمر ثمر باشم هميشه از ملوان به تيم ملي رسيده ام که نشان مي دهد اين تيم برايم خوش يمن است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 179