loading...
خبر ورزشی
پیمان بازدید : 7 نظرات (0)

محمدرضايي: فردا امضا مي‌کنم

بازيکن پيشين تيم فوتبال فجر سپاسي گفت: از تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و سپاهان پيشنهاد دارم و امشب يا فردا قراردادم را با يکي از اين تيم‌ها امضا مي‌کنم.



عباس محمدرضايي درباره جدايي‌اش از فجرسپاسي تصريح کرد: به خاطر مشکلات خانوادگي مجبور شدم از فجر جدا شوم. با لطف و درايت جعفر جعفري و محمود ياوري مديرعامل و سرمربي فجر رضايتنامه‌ام را گرفتم. من از حق و حقوقم گذشتم و مابقي قراردادم را به فجر بخشيدم تا رضايتنامه‌ام صادر شد.


به گزارش مهر، وي در خصوص خبر پيوستنش به استقلال تاکيد کرد: از الان نمي‌شود حرف پيش از موعد زد ولي از استقلال، پرسپوليس و سپاهان پيشنهاد دارم و به زودي به يکي از اين تيم‌ها مي‌روم.


محمدرضايي در پايان گفت: امشب (دوشنبه شب) به تهران مي‌رسم. مشکل خاصي براي پيوستن به تيم جديدم ندارم و امشب يا فردا قراردادم را امضا مي‌کنم.


محمدرضايي بعد از رضا حقيقي دومين بازيکني است که از فجر سپاسي جدا شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 178